dilluns, 5 de novembre del 2007

EL CALAIX DELS DIBUIXOS

Quan estic avorrit i no se que fer, dibuixo, dibuixo coses, que molts cops acaben a la paperera i que d’altres queden arraconades en un calaix compartint veïns que no han vist la llum o d’altres que ja han tret el cap per alguna publicació.

A vegades imagino com podria ser una conversa entre aquests originals dins del seu reco.

-Hola, a on has sortit tu?

-No a mi no m’han publicat, el Soler tan sols s’ha deixat anar i quan a acabat de fer-me, m’ha posat aquí amb vosaltres, i vosaltres a on heu estat publicats?

-
Oh, jo vaig sortir a la revista del Maresme “que corri LA VEU”

-Jo soc el personatge que va crear per a la historia de Martorell, ja m’he fet gran, però he tingut una vida intensa.

-Jo vaig volar damunt una gavina per explicar la historia de Palamós

-A mi em fa sortir en les tires de la revista Plaça de la vila, de Tiana, i tu no sortiràs publicat en lloc?

-No ho se...de moment esperaré aquí...fins que arribi la meva oportunitat.