dimecres, 12 de desembre del 2007

UN PAIS DE PEATJE



Des que vaig agafar un cotxe en les meves mans per a mourem pel nostre país, que pago peatges en les autopistes.

Això em semblava normal, fins que les meves translacions amb cotxe van començar a ser mes llargues i vaig sortí de Catalunya.

Conduïa per autopistes com les que teníem aquí, o fins i tot millors, però no hi havia ningú que pares la ma de tant en tant, reclamant el pagament obligatori.

Però això es històric...no se jo si les tropes romanes quan van construir la Via Augusta, en el seu pas per la nostre terra, ja cobraven algun peatge.

I el pitjor es fer entendre aquesta situació a algú que viu a molts quilometres d’aquí i que la informació que li arriba esta manipulada.

Be, dema haure de seguir pagant peatge, perquè a mes no tinc una alternativa viable, que es el que hauríem de tenir com a mínim per poder escollir.

Bon viatge!


2 comentaris:

Sergi ha dit...

Estimat Ricard:

Completament d'acord,aixó de pagar per poder viatjar d'una punta a una altre de Catalunya es una vergonya.
Bon Nadal.
Molt maco el dibuix.

Anònim ha dit...

Tens rao Sergi, pero aixo ens toca per haver nascut per aquestes contrades, mes al sud viatjar no costa un duro d'autopistes